ბიზნეს კომუნიკაციის როლი სტომატოლოგიურ ბაზარზე
DOI:
https://doi.org/10.56580/GEOMEDI56საკვანძო სიტყვები:
სამკურნალო გეგმა, გუნდური ურთიერთქმედება, ფინანსური გამჭვირვალობა, ბიზნეს-პროცესის პერსპექტივა, ორგანიზაციული პრობლემაანოტაცია
სტომატოლოგიაში სამედიცინო ცენტრის რეპუტაციის მოპოვების მიზნით, საწყის ეტაპზე აუცილებელია მიზნობრივი აუდიტორიის შესწავლა, რაც უკავშირდება მათი კლინიკისადმი სანდოობის უზრუნველმყოფი პირობების გაცნობას. აღნიშნულ თემატიკაზე პაციენტებთან საუბარი აუცილებელია პირველადი კონსულტაციის დროს. სწორედ პაციენტების მხრიდან წამოსული გზავნილები უნდა აისახოს შემდეგ სარეკლამო კამპანიაში. პაციენტები ყურადღებას აქცევენ: ექიმების დამაჯერებლობის ხარისხს, ეფექტური კომუნიკაციის ტაქტიკას, აგრესიული დარწმუნების არარსებობას, სამედიცინო პერსონალის ხასიათისა და ქცევის მოქნილობას, და ზოგადად, მთლიანი ბიზნეს-პროცესის განმარტებას.
მეტრიკები
წყაროები
Berkowitz E. - Essentials of Health Care Marketing. 2014
Greasley A. – Operations management. 2013
Harms F. - Gesundheitsmarketing als Managementkonzept. Health Care Competence Center Zürich. 2010
Hoffmann S. – Angewandtes gesundheitsmarketing. 2010

