ბიზნეს კომუნიკაციის როლი სტომატოლოგიურ ბაზარზე

ავტორები

DOI:

https://doi.org/10.56580/GEOMEDI56

საკვანძო სიტყვები:

სამკურნალო გეგმა, გუნდური ურთიერთქმედება, ფინანსური გამჭვირვალობა, ბიზნეს-პროცესის პერსპექტივა, ორგანიზაციული პრობლემა

ანოტაცია

სტომატოლოგიაში სამედიცინო ცენტრის რეპუტაციის მოპოვების მიზნით, საწყის ეტაპზე აუცილებელია მიზნობრივი აუდიტორიის შესწავლა, რაც უკავშირდება მათი კლინიკისადმი სანდოობის უზრუნველმყოფი პირობების გაცნობას. აღნიშნულ თემატიკაზე პაციენტებთან საუბარი აუცილებელია პირველადი კონსულტაციის დროს. სწორედ პაციენტების მხრიდან წამოსული გზავნილები უნდა აისახოს შემდეგ სარეკლამო კამპანიაში. პაციენტები ყურადღებას აქცევენ: ექიმების დამაჯერებლობის ხარისხს, ეფექტური კომუნიკაციის ტაქტიკას, აგრესიული დარწმუნების არარსებობას, სამედიცინო პერსონალის ხასიათისა და ქცევის მოქნილობას, და ზოგადად, მთლიანი ბიზნეს-პროცესის განმარტებას.

მეტრიკები

მეტრიკის ჩატვირთვა...

წყაროები

Berkowitz E. - Essentials of Health Care Marketing. 2014

Greasley A. – Operations management. 2013

Harms F. - Gesundheitsmarketing als Managementkonzept. Health Care Competence Center Zürich. 2010

Hoffmann S. – Angewandtes gesundheitsmarketing. 2010

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2025-05-28

გამოცემა

სექცია

Articles

როგორ უნდა ციტირება

1.
ლაზვიაშვილი ლ. ბიზნეს კომუნიკაციის როლი სტომატოლოგიურ ბაზარზე . MIMM. 2025;29(1):38-43. doi:10.56580/GEOMEDI56

ამ ავტორ(ებ)ის ყველაზე წაკითხვადი სტატიები