ინგლისური ენის მნიშვნელობა მედიცინის ფაკულტეტის სტუდენტებისათვის
DOI:
https://doi.org/10.56580/GEOMEDI0010საკვანძო სიტყვები:
ინგლისური ენა სამედიცინო მიზნებისთვის, ჯანდაცვის სფერო, ინგლისური ენის ცოდნა, უმაღლესი განათლებაანოტაცია
ინგლისური ენის შესწავლას მნიშვნელოვანი როლი ენიჭება მედიცინის ფაკულტეტის სტუდენტებისათვის და მათ აძლევს საშუალებას გაიღრმავონ ცოდნა, ჰქონდეთ წვდომა უახლეს სამედიცინო წიგნებზე, სტატიებზე და კვლევებზე, რომლებიც უმეტესწილად ინგლისურ ენაზეა. გარდა ამისა, მედიცინის ფაკულტეტის სტუდენტებს ინგლისური ენის შესწავლა გაუადვილებს ჯანდაცვის სფეროში წარმატებული კარიერის გაკეთებას, სადაც, ენის ცოდნას ზოგჯერ შეიძლება გადამწყვეტი მნიშვნელობა ქონდეს. მაშასადამე, ინგლისურ ენაზე გამართული წერა, კითხვის მოსმენისა და მეტყველების უნარების ქონა მნიშვნელოვანია პროფესიული განვითარებისათვის. ამ მიმოხილვით სტატიაში განხილულია მედიცინის ფაკულტეტის სტუდენტებისა და ექიმებისთვის ინგლისური ენის შესწავლის მნიშვნელობა, პროფესიული ინგლისური ენის ცოდნის უპირატესობები ჯანდაცვის სფეროში და ის დაბრკოლებები, რაც ამ ენის არცოდნისას შეიძლება გადააწყდეს ექიმი.
მეტრიკები
წყაროები
Vahdany F., Gerivani L., - An Analysis of the English Language Needs of Medical Students and General Practitioners: A Case Study of Guilan University of Medical Sciences- International Journal of English Language and Literature Studies, 2016, 5(2): 104-110
Naci Kayaoğlu M., Dağ Akbaş R., - Online Learning Readiness: A Case Study in the Field of English for Medical Purposes- Participatory Educational Research (PER) Special Issue 2016-IV, pp., 212-220 November, 2016
Poedjiastutie D., Puspitasari R., Do Doctors Need Communication in Their Job Places? - Indonesian Journal of English Education 5(2):127-142, April 2019
Muhammad, et.al. (2018). English for Doctors: An ESP Approach to Needs Analysis and Course Design for Medical Students. International Journal of English Linguistics; Vol. 8, No. 5; 2018 ISSN 1923-869X E-ISSN 1923-8703, retrieved from https://www.researchgate.net/publication
Frinculescu, I. C. (2009). The Physiology of English as a Lingua Franca in Medicine. Fiziologia Physiology, 19(2), 4-7.