სტრატეგიული მარკეტინგის როლი მედიცინის საბაზრო სივრცეში

ავტორები

  • Levan Lazviashvili სასწავლო უნივერსიტეტი გეომედი, თბილისი, საქართველო ავტორი https://orcid.org/0009-0008-8671-7032

DOI:

https://doi.org/10.56580/GEOMEDI43

საკვანძო სიტყვები:

სტრატეგიული ინიციატივა, საბაზრო უსაფრთხოება, მედიცინის ეკონომიკური მოდელი, სექტორალური ქცევა, მარკეტინგული ღირებულება, რელევანტური ბაზარი

ანოტაცია

სამედიცინო ორგანიზაციაში ორგანიზაციული პროცესების განვითარება უპირველეს ყოვლისა განისაზღვრება ბაზრის ეფექტიანობითა და კონკურენტული და უსაფრთხო გარემოს უზრუნველყოფით. აღნიშნული გარემოება მიუთითებს შესაბამისობაზე კლინიკის ბიზნეს-შესაძლებლობებსა და ბაზარზე მიმდინარე ცვლილებებს შორის, რაც შესაბამისად განაპირობებს პოზიტიურ ტრანსფორმაციას სამედიცინო ორგანიზაციის სამკურნალო და ბიზნეს-პროცესებში. ორგანიზაციის ეკონომიკური მოდელი შეიძლება აღქმული იქნეს, როგორც სტრატეგიული დაგეგმვის საფუძველი. სტრატეგიული მიდგომა თანამედროვე პირობებში უზრუნველყოფს ორგანიზაციული უპირატესობების ეფექტურ გამოყენებას და იმ ფაქტორების ნეიტრალიზაციას, რომლებიც განსაზღვრავენ დარგის დაუცველობას ახლო პერსექტივაში. სამედიცინო ორგანიზაციის ეკონომიკური მოდელი - არის ეკონომიკური პროცესების წარმოდგენა. მოდელის შექმნა შესაბამისობაში უნდა მოდიოდეს კვლევის მიზნებთან. ეკონომიკური მოდელის დამუშავების მიზანია სტრატეგიული გეგმის შექმნა, რომლის საშუალებითაც მოხდება სტრატეგიული ინიციატივების შეფასება. ეკონომიკური მოდელი შესაბამისობაში მოდის კომპანიის განვითარების შესაძლებლობებთან. მოდელმა შეიძლება განიცადოს კორექტირება ორგანიზაციული და საბაზრო ცვლილებების გათვალისწინებით.

მეტრიკები

მეტრიკის ჩატვირთვა...

წყაროები

Berkowitz E. - Essentials of Health Care Marketing 2014

Greasley A. – Operations management. 2013

Cellucci L. - Healthcare Marketing: A Case Study Approach (Gateway to Healthcare Management) 2013

Harms F. - Gesundheitsmarketing als Managementkonzept. Health Care Competence Center Zürich 2010

Hoffmann S. – Angewandtes gesundheitsmarketing 2010

Робинсон Р., Пирс Дж. – Стратегический менеджмент. Питер. 2013

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2024-06-18

გამოცემა

სექცია

Articles

როგორ უნდა ციტირება

1.
ლაზვიაშვილი ლ. სტრატეგიული მარკეტინგის როლი მედიცინის საბაზრო სივრცეში. MIMM. 2024;27(1). doi:10.56580/GEOMEDI43