დაწყებითი სკოლის ასაკის ბავშვების ფიზიკური მაჩვენებლები და ბიოლოგიური სიმწიფე
DOI:
https://doi.org/10.56580/GEOMEDI70საკვანძო სიტყვები:
ფიზიკური შესრულება, კუნთოვანი მუშაობა, დინამიური რეჟიმი, აერობული ბიოენერგეტიკა, აერობული მუშაობის რეჟიმი, ანაერობული მუშაობის რეჟიმი, სუბმაქსიმალური ძალა, დაწყებითი სკოლის ასაკის ბავშვები, აერობული კუნთოვანი აქტივობისადმი გამძლეობა, აერობული შესაძლებლობების შიდა სტრუქტურაანოტაცია
ერთფაქტორიანი დისპერსიული ანალიზის შედეგები მიუთითებს დაწყებითი სკოლის ასაკის ბავშვების ფიზიკურ მომზადებაში აერობული ენერგიის წარმოების ეფექტურობის გაუმჯობესებისკენ მიმართული მეთოდებისა და ინსტრუმენტების ჩართვის აუცილებლობაზე, როგორც ბავშვების ინტენსიური კუნთოვანი აქტივობისთვის მზადყოფნის შიდა სტრუქტურის განუყოფელ ნაწილად. ფაქტორულმა ანალიზმა აჩვენა, რომ დაწყებითი სკოლის ასაკის ბავშვების აერობულ შესაძლებლობებს აქვთ ჰეტეროგენული სტრუქტურა და ისინი დიდწილად განისაზღვრება გამძლეობით, სიმძლავრით, პოტენციური აერობული ძალის გონივრული მოხმარებით და აერობული ეფექტურობით.
მეტრიკები
წყაროები
Son'kin, V.D., Tambovtseva, R.V. (2018). The Development of Muscle Energy and Performance in Ontogenesis. Moscow, Russia: URSS.
Davydov, A.S., Sidorov, E.P. (2014). New Modification of the PWC170 Test. Therapist, No. 6, 68-71.
Dushanin, S.F., Beregovoy, Yu.V., Miguleva, I.G. (1984). Accelerated Methods for Studying Muscle Energy Metabolism: Methodical Recommendations. Kiev, 29 pages.
Kolyagina, E.F. (1983). Motor Activity and Oxygen Regimes of the Schoolchild's Body. Rostov University Press, 112 pages.